گزارش نهایی درارتباط با غرق شدن دخترا ن دانشجو در شورابیل
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 933
بازدید دیروز : 77
بازدید هفته : 1076
بازدید ماه : 2996
بازدید کل : 50112
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 933
باردید دیروز : 77
بازدید هفته : 1076
بازدید ماه : 2996
بازدید سال : 4102
بازدید کلی : 50112
گزارش نهایی درارتباط با غرق شدن دخترا ن دانشجو در شورابیل

 دریاچه شورابیل یکی از جاذبه‌های گردشگری زیبای استان و بلکه کشور است که شهروندان با پرداخت مبالغی درمبانی ورودی در هزینه‌های اداره آن هم مشارکت هم دارند. این دریاچه در ایام تابستان بسیار شلوغ و پرترافیک است به طوریکه تردد با ماشین در ساعاتی به سختی انجام می‌گردد. برای حفظ جان بازدیدکنندگان از دریاچه چه کاری  کرد ه اند؟ فرض بگیرید کودکی  یا مجنونی یا سالمندی ناگهان در دریاچه سقوط کند، یا درگیری  پیش‌ آید  چند نفر همدیگر را به دریاچه هل دهند  یا خودرویی  در آن سقوط کند ، برای این مواقع چه تمهیدی اندیشیده‌اند؟ کافی نیست با بیان بی‌احتیاطی دو جوان دانشجو مسئولیت‌های مدیریت شهری و مدیریت سوانح خود را فراموش بکنیم. چند ماه قبل از غرق شدن دانشجویان بود که در همین اردبیل و در دریاچه نئور چند نفر جوان در تور ماهیگیری به دام افتاده و جان خود را از دست دادند از آن واقعه چه درسی برای مدیریت دریاچه شورابیل در وسط شهر با بازدید کنندگان میلیونی فراگرفته ایم؟!

downloadergrfgh

منطقه گردشگری تنها یک محیط زیبا و باجه‌ای برای اخذ ورودی از مردم بازدیدکننده نیست. باید در یک محیط گردشگری با یک نگاه علمی خطرات را هم پیش‌بینی و برای کاهش و مدیریت آن هم اندیشید تاچنین حوادث ناگواری تکرارنشود نقض ماده ۶۱و۶۲ایین نامه اجرایی فدراسیون نجات غریق وغواصی که به دلیل عدم رعایت موارد مصرحه، بهره بردار مسئول حادثه می باشد عدم نصب علائم هشدار دهنده از قبیل خطر شکستگی یخ (حتی برابر گزارش مامورین محترم نیروی انتظامی، تابلو شناممنوع، بعد از حادثه نصب گردیده است)درج تلفن ونشانی نزدیکترین مراکز درمانی،آتش نشانی برابر ایین نامه اجرایی فدراسیون نجات غریق وغواصی الزامی بوده، استخرها ودریاچه های پارک باید دارای گارد محافظ به ارتفاع ۱۵۰سانتی متر باحریم حداقل دومتر باشد وعمق دریاچه واستخر پارک نباید بیش از ۵/۱مترباشدوعلاوه بر آن استقرارناجیان غریق دربهره برداری از تفرجگاههای آبی الزامیست در صورت عدم رعایت موارد یادشده تفرجگاه آبی حق بهره برداری نداشته ودر صورت فعالیت به لحاظ عدم تامین امنیت جانی استفاده کنندگان، بهره بردار مسئول جبران خسارات وارده اعم از جانی ومالی می باشدبا شکایت اولیاءقانونی وارجاع دادستان محترم دادسرای عمومی وانقلاب اردبیل به بازپرسی محترم شعبه ۵ بدون فوت وقت گزارش از محل وقوع حادثه تهیه گردیدو با جلب نظرکارشناس رسمی دادگستری شهرداری اردبیل به میزان ۴۰ درصد واداره امورآب استان به میزان ۱۵ درصد ومرحومین به میزان۴۵ درصد مقصر حادثه شناخته شدند باارسال پرونده به   به شعبه دادگاه کیفری ۲شهراردبیل دادنامه بدوی مبنی بر پرداخت ۵۵درصد دیه یک زن مسلمان ویک سال مجازات حبس بادوسال تعلیق  صادرشد  ودادگاه تجدید نظر استان ضمن حذف مجازات، پرداخت دیه به میزان تقصیر را تایید کرد با اینکه بعداز وقوع حادثه وشکایت،اقداماتی از قبیل نصب تابلو واستقرار اگیب گشت توسط محکومین به عمل آمده که جهت جلوگیری از بوجود آمدن حوادث مشابه درآینده کافی نبوده و حکم صادره  نیزمتاسفانه  فاقد آثار بازدارندگی به لحاظ عدم رعایت نظامات دولتی ، نسبت به اشخاص حقوقی مسئول است مطمئنا صدور چنین احکامی بانقص قانونی ،احساس مسئولیتی دراکثر کارکنان دولت ایجاد نخواهد کرد وبعداز چند روز ازهرحادثه ،هرگونه تمهیدات به منظور جلوگیری از حوادث مشابه به باد فراموشی سپرده خواهدشد در آخر ازدادستان محترم اردبیل جناب آقای عتباتی که ، همانند یک پدردلسوز واز جناب آقای عبدالحمید محمدی بازپرس شعبه ۵دادسرای عمومی وانقلاب اردبیل که وجدان کاري و احساس مسئوليت قانونی وانسانی را سرلوحه مأموريت خویش قرارداده اند نهایت سپاسگزاری خویش را اعلام نموده واز خداوند منان برای این عزیزان دلی غیر قابل برگشت ازراه حق خواستارم . باتشکر از مدیریت سایت مشکین سلام.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود